יום שלישי, 29 בדצמבר 2009

גירושין סקירה כללית

במידה וגיבשתם לעצמכם עמדה לפיה אתם מעוניינים לפנות להליך של גירושין, לאחר שהגעתם למסקנה כי עשיתם כל שיכולתם על מנת לשקם את מערכת הנישואין שלכם, חשוב מאוד כי בטרם תפעלו ותפתחו בהליך גירושין כזה או אחר, תתייעצו עם עורך דין המומחה בניהול תיקי גירושין אשר יוכל לעזור לכם להעריך את סיכויי תביעותיכם וכן לעבור הליך של גירושין בצורה שפויה ורגועה, עד כמה שניתן.

חשוב לא פחות לדעת כי ניהול הליך של גירושין הנו מורכב מאוד ועל כן יש להיערך לכך בהתאם, מבעוד מועד, על מנת שניתן יהיה לבנות אסטרטגיית גירושין מנצחת.
בטרם הפניה להליך של גירושין, חשוב מאוד לאסוף את כל המידע, הנתונים והראיות אשר ביכולתכם להשיג בין אם באמצעות חוקר פרטי ובין אם לבד, על מנת שאותה תביעת גירושין שתגישו תכלול בתוכה כמה שיותר עילות גירושין המוכרות בדין העברי.

ניהול הליך גירושין ללא פשרות, לעיתים יכול לגבות מחיר רב, בין אם נפשי ובין אם כלכלי ומשום כך, בטרם תפנו לניהול הליך גירושין ללא פשרות, חשוב כי תשקלו צעד זה לעומקו, ותבררו עם עצמכם האם אכן כדאי לפנות להליך גירושין מעין זה.

בטרם הפניה להליך של גירושין (תוך שאתם מזדהים עם המשפט "תמות נפשי עם פלשתים"), עשו עם עצמכם חשבון נפש, האם זה הזמן, אילו ראיות יש באמתחתכם, האם עשיתם כל שיכולתם על מנת לא להגיע למצב של גירושין וכן אילו יתרונות תשיגו אם תפנו להליך של גירושין בדרך של פנייה לערכאות שיפוטיות (בית משפט לענייני משפחה, בית דין רבני).
דעו תמיד כי יש דרך נוספת לפנות להליך של גירושין, על דרך הפשרה, תוך שאתם ובני זוגכם חותמים על הסכם גירושין, אשר יכלול בתוכו הוראות בדבר כל העניינים הקשורים בהליך של גירושין לרבות מזונות, משמורת, הסדרי ראיה, חלוקת רכוש וכד', באופן הכי הוגן ונכון עבור שני הצדדים.

יודגש כי פנייה להליך של גירושין על דרך הפשרה תוך חתימה על הסכם גירושין, הנה דרך אפשרית. אולם, בשביל שניתן יהיה לחתום, בסופו של דבר, על הסכם גירושין, חייבת להיות לכך נכונות של שני הצדדים.
במידה והגעתם להסכם גירושין, יהיה עליכם לאשרו בבית משפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני, על מנת שינתן לו תוקף של פסק דין מחייב ולאחר אישור אותו הסכם גירושין כאמור, הצדדים יוכלו להגיש בקשה משותפת לבית הדין הרבני בדבר סיום אותו הליך גירושין, בדרך של טקס סידור הגט.

תגובה 1:

  1. just couldn’t leave your website before telling you that we really enjoyed the quality information you offer to your visitors… Will be back often to check up on new posts.
    עורך דין גירושין

    השבמחק